domingo, 29 de septiembre de 2013

VOLTA A RELLINARS

Feia dies que la Gemma volia a anar a provar el recorregut de la propera cursa de muntanya que es farà a Rellinars el dia 20.
Haviem escollit el matí d' avui diumenge per anar a fer un volt per Castell de Bocs sota el Paller de tot l' any, les Boades, Coll de Correu i els Hostalets del Daví.
Engegavem a les 10 del matí 9 corredors: El Santi, Jan, Albert, Dani Marrón, Ignasi, Imma, Gemma, Elena i jo mateix. La pluja de la nit havia deixat unes pistes i corriols en perfecte estat per perdre's-hi. Un cop arran de carretera i a prop del camp de tir, enfilavem per font de Carlets en direcció a les Boades. Pujada continuada on anar marcant un ritme constant entreveient el meu estat de recuperació després de la pallissa del passat cap de setmana. Amb la btt de dimarts a la nit, el running de divendres, el Janot novament en btt de dissabte, avui diumenge ja em veia prou recuperat al menys en els primers compassos.
Sense haver d' esperar gaire, el grup s' anava estirant mentre ens dirigiem al segon punt de trobada sota la trialera del Coll de Correu. Allà ens hem trobat amb algunes Qk's matinadores que baixaven del Paller.
Amb gir d' esquerres hem iniciat corriol de baixada per anar a buscar els Hostalets del Daví. Magnífic recorregut que de seguida es transformava en pista ampla per posar les cames a punt en el desnivell negatiu. Bones sèries amb un Santi a qui li va la marxa, i somriures d'orella a orella dels altres participants que veien viable el repte d'avui dels 16 kms. Últim tram un cop arribavem a la riera del poble, i pujada en km vertical desde Ca la Pepa fins al punt d' inici al pavelló. Paradeta per degustar unes magnífiques figues fresques, aigua fresca de la font, ganyips, dàtils i panses i cames ajudeume hem tornat carretera amunt aquesta vegada en cotxe.

Perfecte recorregut i perfil per gaudir de la que serà sens dubte una cursa espectacular el proper dia 20. I es que aquest Parc no ens l' acabem, i la tardor és una època immillorable.

Per la setmana que ve tenim de menú un repte igualment important. Els corriols i boscos del Montseny ens veuran pedalant a unes quantes Qk's. Ens presentarem el diumenge a la 360º. Un recorregut de 80kms i 3000md+ per seguir perfilant les cames.

Tocarà seguir atent a la recuperació. La processó encara va per dintre i haig d' arribar en òptimes condicions d'aqui a set dies. Dieta, descans, hidratació i moltes ganes és la millor combinació. Sortides d' aquestes entre amics bé valen la pena. Cal posar en valor això de l'esport en equip. En una societat actual en plena crisi de valors, cal aprofundir en conceptes que potser van quedar oblidats quan les vaques eren grasses. Encara estem a temps. Almenys aquesta és la meva opció. Jo ja ho practico. De moment em funciona. I a més trobo resposta a l' altra banda.

Bona nit a tots. Bona setmana. Tirant lo Blanc.